• 26-12-2020, 23:13:43
    #1
    kardeşim 12 yaşında veli olarak kayıt olunabiliyor diyorlardı nasıl olabiliriz ?
    forumu doldurduk fakat yaş sınırı var
  • 26-12-2020, 23:15:21
    #2
    12 yaşında birinin kayıt olması ne kadar mantıklı?
  • 26-12-2020, 23:15:57
    #3
    Hwarang adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    12 yaşında birinin kayıt olması ne kadar mantıklı?
    velisi ile bebeğini kayıt ettiren var diyorlardı hocam buna mı şaşırdınız
  • 26-12-2020, 23:16:37
    #4
    12yasinda da bu platforma üye yapmassın üyelik alımını açtılar diye
  • 26-12-2020, 23:17:13
    #5
    laaps adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    12yasinda da bu platforma üye yapmassın üyelik alımını açtılar diye
    biliyorum hocam velisi ile açtırılabilir diyorlardı ondan sordum
  • 26-12-2020, 23:17:23
    #6
    12 yaşındaki çocuk r10 da ne yapmayı düşünüyor ki
  • 26-12-2020, 23:17:28
    #7
    ResLio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    velisi ile bebeğini kayıt ettiren var diyorlardı hocam buna mı şaşırdınız
    Hiç duymadım doğru ise çok saçma hocam.
  • 26-12-2020, 23:17:30
    #8
    16 yaşından küçükler kayıt olamaz.
  • 26-12-2020, 23:17:52
    #9
    Multi üyelige giriyor diye biliyorum bu olay izin almalısınız