kardeşim 12 yaşında veli olarak kayıt olunabiliyor diyorlardı nasıl olabiliriz ?
forumu doldurduk fakat yaş sınırı var
yaş sınırı ile r10a kayıt olamıyor
10
●419
- 26-12-2020, 23:15:57velisi ile bebeğini kayıt ettiren var diyorlardı hocamHwarang adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
buna mı şaşırdınız
- 26-12-2020, 23:17:13biliyorum hocam velisi ile açtırılabilir diyorlardı ondan sordumlaaps adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-12-2020, 23:17:28Hiç duymadım doğru ise çok saçma hocam.ResLio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
buna mı şaşırdınız