Konu
yaş sınırı ile r10a kayıt olamıyor
26-12-2020, 23:15:57
#3
ResLio
Hwarang adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
12 yaşında birinin kayıt olması ne kadar mantıklı?
velisi ile bebeğini kayıt ettiren var diyorlardı hocam
buna mı şaşırdınız