• 26-12-2020, 01:47:36
    #10
    Hissediyorum,yaklaşıyor..
  • 26-12-2020, 01:48:25
    #11
    Burası karışacak, vaziyet alın.


    https://youtu.be/CZB_EgQQ4fk?t=255
  • 26-12-2020, 01:47:51
    #12
    Backlinkim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üyelik esnasında selfili kimlik zorunlu, tc kimlik zorunlu olması gerek. O kadar olmayacağını düşünüyorum
    Yüzyüze teyit olayı gelse, Seyit estetik ameliyatı olur yine birilerini çarpar. Üstadı hafife almak demek bir gece ansızın dolandırılmak demek
  • 26-12-2020, 01:48:29
    #13
    ReH
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ykbweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kalabalık iyidir
    hocam bir laf vardır nerde çokluk
  • 26-12-2020, 01:48:50
    #14
    eyvah eyvah dolandırılma sezonu açılmış desenize
  • 26-12-2020, 01:50:47
    #15
    Seyit kim hacı
  • 26-12-2020, 01:50:18
    #16
    ReH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam bir laf vardır nerde çokluk
    Ilk 3 ay banlar artar. 1000 liralık urunu 30 liraya almayı uman arkadaşların şikayetleri is yükü arttırır. 20k kisi gelse temiz 2k üye kalır.
  • 26-12-2020, 01:51:48
    #17
    mertcangokgoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eyvah eyvah dolandırılma sezonu açılmış desenize
    hemde nasıl zaten daha yeni yeni nisandaki dolandırıcıları attılar forumdan tekrar gelmezler inş
  • 26-12-2020, 01:51:35
    #18
    ReH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben en çok 6 ay önce üye olan sizin bile Seyit'i tanımasına şaşırdım. Bayadır forumda hakkında konu açılmayan bir adam.

    Size de mi denk geldi yoksa