ReH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam bir laf vardır nerde çokluk
Ilk 3 ay banlar artar. 1000 liralık urunu 30 liraya almayı uman arkadaşların şikayetleri is yükü arttırır. 20k kisi gelse temiz 2k üye kalır.