• 24-12-2020, 17:36:59
    #19
    Eyvah Eyvah, sakın o konunu görmesin dikkat et.
  • 24-12-2020, 17:39:50
    #20
    Biz kadınlar şakaya gelmeyiz akıllı olun aklınızı alırız
  • 24-12-2020, 17:44:18
    #21
    Alfa
  • 24-12-2020, 17:45:08
    #22
    Ramazanyavuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alfa
  • 24-12-2020, 17:45:52
    #23
  • 24-12-2020, 17:49:21
    #24
    mahsunkskin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aman dikkat bu mesajı da görmesin 😁
    Malesef

    ScriptEvin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    paranizi alabildiniz mi hocam (!)
    Aldım hocam enpara candır sağolsun ödedi.

    LETRX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Parayı aldınız mı hocam orayı boşverin siz ?
    Evet Enpara.com'a form vermiştim 2 3 ay sonra ödedi.

    ismetkerem44 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam yengeden korkulur vallah
    biraz öyle

    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    üyelik olmadan bakılmıyor
    kurguya puanım 10/1 iyi forumlar
    Böyle bir konu için neden kurgu yapayım çıkarım ne yav

    Tiere adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu konu açılalı 2 yıl olmuş mu? Vay be yaşlanıyoruz..

    Yeğeniniz mi komşunuzun çocuğu mu ne sizin kartınızdan RP almıştı. Konuyu hatırlıyorum da sanki 2-3 ay geçmiş gibi üstünden...
    Evet kuzenimdi.. Bende dün gibi hatırlıyorum zor günlerdi ama hallettik şükür

    hikman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bundan sonra adım atarken 3 kere düşünün
    Ben çok korkuyorum

    uasports adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eyvah Eyvah, sakın o konunu görmesin dikkat et.
    Aman hocam yapma yanarız

    hndetombul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biz kadınlar şakaya gelmeyiz akıllı olun aklınızı alırız
    Öyle valla. Şuan üyeliği olup bu konuya yazacak diye korkuyorum
  • 24-12-2020, 17:50:14
    #25
    masterthone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Malesef



    Aldım hocam enpara candır sağolsun ödedi.



    Evet Enpara.com'a form vermiştim 2 3 ay sonra ödedi.



    biraz öyle



    Böyle bir konu için neden kurgu yapayım çıkarım ne yav



    Evet kuzenimdi.. Bende dün gibi hatırlıyorum zor günlerdi ama hallettik şükür



    Ben çok korkuyorum



    Aman hocam yapma yanarız



    Öyle valla. Şuan üyeliği olup bu konuya yazacak diye korkuyorum
    Yazsın ben ona kısaca özetlerim r10 nu gerekeni kendisi yapar
  • 24-12-2020, 17:50:52
    #26
    hndetombul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yazsın ben ona kısaca özetlerim r10 nu gerekeni kendisi yapar
    Allah'tan üyeliği yok davetiye falan atmayın sakın
  • 24-12-2020, 17:50:55
    #27
    Fazla kadın üye yok zaten kendimi tek hissediyorum