masterthone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Malesef



Aldım hocam enpara candır sağolsun ödedi.



Evet Enpara.com'a form vermiştim 2 3 ay sonra ödedi.



biraz öyle



Böyle bir konu için neden kurgu yapayım çıkarım ne yav



Evet kuzenimdi.. Bende dün gibi hatırlıyorum zor günlerdi ama hallettik şükür



Ben çok korkuyorum



Aman hocam yapma yanarız



Öyle valla. Şuan üyeliği olup bu konuya yazacak diye korkuyorum
Yazsın ben ona kısaca özetlerim r10 nu gerekeni kendisi yapar