Ankara'da yılın ilk karı yağdı - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Ankara'da yılın ilk karı yağdı
19
●
288
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Ankara'da yılın ilk karı yağdı
1
2
3
24-12-2020, 11:15:59
#19
webgrr
Mutlubiter adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
neresinde yaptınız hocam ben genelkurmaydaydım. gerçi siz 10 yıl önce yapmışsınız bana 5 yıl oldu.
Sincan da yaptım İkmal birliği vur vur dağcı komando vur
paraşütcü
komando
24-12-2020, 11:20:34
#20
ShakiraTR
Keçiören'den Sincan'a 2 saat gibi bir sürede geldim. Ana caddelerde bile tuzlama yoktu. 10dan fazla kaza gördüm. Yazık bu millete.
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler