• 24-12-2020, 11:15:59
    #19
    Mutlubiter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    neresinde yaptınız hocam ben genelkurmaydaydım. gerçi siz 10 yıl önce yapmışsınız bana 5 yıl oldu.
    Sincan da yaptım İkmal birliği vur vur dağcı komando vur paraşütcü komando
  • 24-12-2020, 11:20:34
    #20
    Keçiören'den Sincan'a 2 saat gibi bir sürede geldim. Ana caddelerde bile tuzlama yoktu. 10dan fazla kaza gördüm. Yazık bu millete.