Mutlubiter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
neresinde yaptınız hocam ben genelkurmaydaydım. gerçi siz 10 yıl önce yapmışsınız bana 5 yıl oldu.
Sincan da yaptım İkmal birliği vur vur dağcı komando vur paraşütcü komando