• 23-12-2020, 20:20:39
    #1
    Merhaba üstadlar. Geçtiğimiz hafta sonu biraz alkol aldım. Fakat bardağımı bitirmeden başıma inanılmaz şekilde ağrı saplandı. Pazar günü o ağrı sayesinde yataktan kalkamadım. Bugüne kadar ağrım biraz da olsa hafifledi. Fakat hafifte olsa ağrım vardı. Bende bu sabah doktora çıktım. Film tahlil falan derken birşey çıkmadı tabi. Sonra doktor kullandığım ilaçları sordu ve "Dymista"adında alerji için burun spreyini kullandığımı söyledim ve doktor bu ilaçla alkol kullandığım için olabileceğiniz belirtti. Şimdi biraz ara vereceğim ilacı kullanmaya. Fakat siz siz olun ilaçla alkolü sakın almayın. Sevgilerimle.
  • 23-12-2020, 20:21:18
    #2
    Tamam
  • 23-12-2020, 20:23:45
    #3
    İlaca ara vermek yerine alkole ara verseniz olmaz mı?
  • 23-12-2020, 20:27:02
    #4
    Hocam ilaçla alkolü niye alalım, alkol zaten keyif için, hasta insan niye içer ki, bu arada ilaç yerine alkol ara verseniz ya.
  • 23-12-2020, 20:29:48
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Bu alkol içmenin insanlığın birinci vazifesi gibi görmek ne bilim çok saçma yani
  • 23-12-2020, 20:31:21
    #6
    Alkolu icen dusunsun
    • Bilisimworld
    Bilisimworld bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.