Merhaba üstadlar. Geçtiğimiz hafta sonu biraz alkol aldım. Fakat bardağımı bitirmeden başıma inanılmaz şekilde ağrı saplandı. Pazar günü o ağrı sayesinde yataktan kalkamadım. Bugüne kadar ağrım biraz da olsa hafifledi. Fakat hafifte olsa ağrım vardı. Bende bu sabah doktora çıktım. Film tahlil falan derken birşey çıkmadı tabi. Sonra doktor kullandığım ilaçları sordu ve "Dymista"adında alerji için burun spreyini kullandığımı söyledim ve doktor bu ilaçla alkol kullandığım için olabileceğiniz belirtti. Şimdi biraz ara vereceğim ilacı kullanmaya. Fakat siz siz olun ilaçla alkolü sakın almayın. Sevgilerimle.