• 19-12-2020, 13:33:07
    #1
    Merhabalar R!0'da profilde gözüken beğenme sayısının kaldırılmasını rica ediyorum hadi beğenilme sayısı dursun ama insanlar o iki sayıyı orantılı tutmak için komik yorumları bile beğenmiyorlar arkadaş profilime girmiş niye o kadar yorum beğenmişsin kötü duruyor falan dedi haklı da ama ben güzel buluyorum komik buluyorum yararlı buluyorum beğeniyorum. Eminim bu oran yüzünden yorumları veya postları beğenmeyen yüzlerce kişi vardır. Hit açısından ve insanların yorumları beğenmesi açısından beğenme sayısının kaldırılmasını arz ederim
  • 19-12-2020, 13:34:47
    #2
    Dünyada ne dertler var be
  • 19-12-2020, 13:35:41
    #3
    dertlerrr deryaaaaaaaa
  • 19-12-2020, 13:36:14
    #4
    Ben profilde öyle bir şeyin göründüğünden bile bihaberim. Vallahi ne güzel dertleriniz var arkadaşlar, imrendim.
  • 19-12-2020, 13:37:02
    #5
    Niye kötü dursun ki? Kimsenin ona dikkat ettiğini sanmıyorum. Enteresan.
  • 19-12-2020, 13:37:37
    #6
    Mantığı Nasıl çalışıyor

    165 konudan 144 tanesinimi beyenmişim anlamadım
  • 19-12-2020, 13:39:22
    #7
    Selim32 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mantığı Nasıl çalışıyor

    165 konudan 144 tanesinimi beyenmişim anlamadım
    144 kiÅŸi sizin yorumunuzu beÄŸenmiÅŸ, 165 kiÅŸinin yorumunu beÄŸenmiÅŸsiniz 😊
  • 19-12-2020, 13:39:34
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Çok farklı bir bakış açısı. 🙄😂
  • 19-12-2020, 13:40:11
    #9
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Niye kötü dursun ki? Kimsenin ona dikkat ettiğini sanmıyorum. Enteresan.

    Heheheh bendeki duruma bakarsan anlarsın ne bileyim ben de ona takılıyorum arkadaşın dediği gibi