Merhabalar R!0'da profilde gözüken beğenme sayısının kaldırılmasını rica ediyorum hadi beğenilme sayısı dursun ama insanlar o iki sayıyı orantılı tutmak için komik yorumları bile beğenmiyorlar arkadaş profilime girmiş niye o kadar yorum beğenmişsin kötü duruyor falan dedi haklı da ama ben güzel buluyorum komik buluyorum yararlı buluyorum beğeniyorum. Eminim bu oran yüzünden yorumları veya postları beğenmeyen yüzlerce kişi vardır. Hit açısından ve insanların yorumları beğenmesi açısından beğenme sayısının kaldırılmasını arz ederim