• 16-12-2020, 13:47:41
    #10
    Üyeliği durduruldu
    En nefret ettiğim insan tipidir. Forumda birsürü var bunlardan her sektörde varlar yok şuna güvenme, buna bakma bile, bunun yanından geçme, bana güven. Aklı olan zaten bunlarla çalışmaz.
  • 16-12-2020, 13:57:15
    #11
    EpinMarket adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam yok zaten TR ve kendi numaram. Adam yurtdışını geçtim TR numaraya bile güvenmeyin telefonla arayın konuşun diyor. Gecenin 3 ünde müşteri telefon ediyor zar zor uyuttuğum bebeğim uyanıyor. Böle bişey varmı ya.
    Valla dostum arkadas musteri hizmetlerinde çok iddialı ama o is uzun sürmez 24 saat musteri hizmetleri servisini benim diyen kurumsal firma bile saglikli sunamiyor. O yüzden takma kafanı.

    Ben piyasanın çok üstünde fiyatlara hizmet veririm, müşteriden servet talep ederim resmen, ama kimse beni gece 03:00'da arayamaz.

    Kendi haline bırak. Attığı tasin ürküttüğü kurbağaya değmediğini görünce kendi vazgeçecek zaten.

    Eskiden benim 1000 Lira'ya verdiğim hizmeti 500 Liraya veren adamlara kızardım. Ozel mesaj atardım, whatsapp'tan yazardım. "Piyasanin anasını aglatma" derdim. Baktım ki bu care degil. Biri "hamallık yapmaya değmez" deyip, 3 ay sonra bırakıyor ama yenisi cikiyor piyasaya Ben de kendi ticaretimi geliştirdim. Suan sundugum hizmetleri sunabilen yok. Dolayisi ile rakip yok. Piyasayı ben belirliyorum

    Sana da tavsiyem, ya sektöründe rakipsiz hizmetler sun ya da rakipsiz hizmet satabilecegin sektöre gec. "Olabilir mi böyle bir şey?" Deme oluyor.
  • 16-12-2020, 13:59:32
    #12
    Ads
    Üyeliği durduruldu
    ykbweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla dostum arkadas musteri hizmetlerinde çok iddialı ama o is uzun sürmez 24 saat musteri hizmetleri servisini benim diyen kurumsal firma bile saglikli sunamiyor. O yüzden takma kafanı.

    Ben piyasanın çok üstünde fiyatlara hizmet veririm, müşteriden servet talep ederim resmen, ama kimse beni gece 03:00'da arayamaz.

    Kendi haline bırak. Attığı tasin ürküttüğü kurbağaya değmediğini görünce kendi vazgeçecek zaten.

    Eskiden benim 1000 Lura'ya verdiğim hizmeti 500 Liraya veren adamlara kızardım. Ozel mesaj atardım, whatsapp'tan yazardım. "Piyasanin anasını aglatma" derdim. Baktım ki bu care degil. Biri "hamallık yapmaya değmez" deyip, 3 ay sonra bırakıyor ama yenisi cikiyor piyasaya Ben de kendi ticaretimi geliştirdim. Suan sundugum hizmetleri sunabilen yok. Dolayisi ole rakip yok. Piyasayı ben belirliyorum

    Sana da tavsiyem, ya sektöründe rakipsiz hizmetler sun ya da rakipsiz hizmet satabilecegin sektöre gec. "Olabilir mi böyle bir şey?" Deme oluyor.
    Hocam rakipsiz sektöre geçmek en mantıklısı olması gerekeni. Uğraşmaya değmez kesinlikle bunada katılıyorum. Ama şuan bir baskı altında olduğum için psikolojim çok iyi değil ve verimli düşünemiyorum. Sektör bulmak için gerçekten sakin bir kafaya ihtiyaç var.
  • 16-12-2020, 14:02:59
    #13
    EpinMarket adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam rakipsiz sektöre geçmek en mantıklısı olması gerekeni. Uğraşmaya değmez kesinlikle bunada katılıyorum. Ama şuan bir baskı altında olduğum için psikolojim çok iyi değil ve verimli düşünemiyorum. Sektör bulmak için gerçekten sakin bir kafaya ihtiyaç var.
    Mucitler icatlari zor kosullar altında bulur derler. Yaygın kani, ampulün icadina edison'un karanlık korkusunun sebep olduğu yönündedir.

    Biraz düşün, kendi sektöründe bike rakipsiz bir sey bulabilirsin.
  • 16-12-2020, 15:05:26
    #14
    ticaret yaptığım ürünü konuma gelip ücretsiz yapılışını paylaşmıştı 😂
    O kadarda üzülmeye gerek yok