• 15-12-2020, 23:46:40
    #19
    akc68 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu orta düzey demi çok emek olmasın, hele başlayalım keseriz
    Evet orta itemciden T al tavsiyem. Kasmaya uğraşma. 1 T 45 kuruş zaten. Beta 25 T - 10 Liraya geliyor beta
  • 15-12-2020, 23:48:13
    #20
    https://discord.gg/trrG6f3y (Link paylaşımı yasak mı bilmiyorum uyarırsanız kaldırırım) Şöyle toplanabiliriz o zaman isterseniz.
  • 16-12-2020, 00:00:07
    #21
    nekreyazar34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet orta itemciden T al tavsiyem. Kasmaya uğraşma. 1 T 45 kuruş zaten. Beta 25 T - 10 Liraya geliyor beta
    kapanır mı hocam
  • 16-12-2020, 03:25:17
    #22
    Şuan Lovamt2 de oynayanlar beni de bulun. Senelerdir oynarım orayı, sağlam pvpdir. @nekreyazar34;
  • 16-12-2020, 08:05:48
    #23
    akc68 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,
    Bildiğiniz Mt2 orta düzey pvp server varmı zevkli ve bol kullanıcısı olan?
    sontorun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynı şekilde bende arıyorum özellikle bol useri olan
    Cherkes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İzninizle bir şey de ben ekleyebilir miyim
    Mümkünse bir de 1 ay sonra kapanmasın gmler hasılatı çekip kapatmayan server olsun
    GreedMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende gelirim bulursanız dürtün
    Sebu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben de arıyorum, takipteyim.
    Padre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şuan Lovamt2 de oynayanlar beni de bulun. Senelerdir oynarım orayı, sağlam pvpdir. @nekreyazar34;
    Discord'a bekliyoruz arkadaşlar
  • 16-12-2020, 11:30:43
    #24
    Sırf pvp yi bırakmak için macos işletimli bir laptop aldım zamanınızı boş şeylerle harcamayın arkadaşlar
  • 16-12-2020, 11:38:02
    #25
    Padre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şuan Lovamt2 de oynayanlar beni de bulun. Senelerdir oynarım orayı, sağlam pvpdir. @nekreyazar34;
    Ara sıra sıfırlanıyor mu yoksa hep aynı mı hocam
  • 16-12-2020, 11:42:52
    #26
    güzel bir pvp bulursanız topluca r10 olarak girelim lonca kuralım bende gelirim
  • 16-12-2020, 14:41:50
    #27
    Cherkes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ara sıra sıfırlanıyor mu yoksa hep aynı mı hocam
    Şöyle söyleyeyim hocam, bir önce ki Lovamt2 yaklaşık 6 yıl kapanmadan, sıfırlanmadan kesintisiz hizmet verdi. Tabi bu Lovamt2'nin bir çok başka pvp sunucuları da var. Yılda 1-2 onları birleştirerek potansiyelini tekrar arttırıyor. Şuan ki Lovamt2 10 aydır açık ve hiçbir sıfırlama vs. gibi durum olmadı. Sadece başka pvpleri ile birleşti o kadar. Birleşmelerde de hiçbir şekilde hesap kaybolma vs. olmuyor, kullanıcı adı değişiyor o kadar.