• 15-12-2020, 23:25:13
    #1
    Clear Conscience. ツ
    Merhaba,
    Bildiğiniz Mt2 orta düzey pvp server varmı zevkli ve bol kullanıcısı olan?
  • 15-12-2020, 23:29:57
    #2
    Aynı şekilde bende arıyorum özellikle bol useri olan
  • 15-12-2020, 23:30:27
    #3
    İzninizle bir şey de ben ekleyebilir miyim
    Mümkünse bir de 1 ay sonra kapanmasın gmler hasılatı çekip kapatmayan server olsun
  • 15-12-2020, 23:30:39
    #4
    bende gelirim bulursanız dürtün
  • 15-12-2020, 23:30:40
    #5
    Ben de arıyorum, takipteyim.
  • 15-12-2020, 23:33:39
    #6
    akc68 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,
    Bildiğiniz Mt2 orta düzey pvp server varmı zevkli ve bol kullanıcısı olan?
    sontorun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynı şekilde bende arıyorum özellikle bol useri olan
    Cherkes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İzninizle bir şey de ben ekleyebilir miyim
    Mümkünse bir de 1 ay sonra kapanmasın gmler hasılatı çekip kapatmayan server olsun
    GreedMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende gelirim bulursanız dürtün
    Sebu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben de arıyorum, takipteyim.
    Lovamt2 oynuyorum ben bu adamın serverleri iyi
  • 15-12-2020, 23:37:14
    #7
    Clear Conscience. ツ
    sontorun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynı şekilde bende arıyorum özellikle bol useri olan
    Cherkes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İzninizle bir şey de ben ekleyebilir miyim
    Mümkünse bir de 1 ay sonra kapanmasın gmler hasılatı çekip kapatmayan server olsun
    GreedMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende gelirim bulursanız dürtün
    Sebu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben de arıyorum, takipteyim.
    nekreyazar34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Lovamt2 oynuyorum ben bu adamın serverleri iyi
    Böyle bir konuyu bekliyormuş herkes, ahh o eski günler, Lovamt2 aynen bende az önce onu gördüm sağlama benziyor
  • 15-12-2020, 23:39:18
    #8
    nekreyazar34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Lovamt2 oynuyorum ben bu adamın serverleri iyi
    R10 loncası kurulsa ve metin2 mi dönsek topluca acaba?
  • 15-12-2020, 23:40:40
    #9
    Jeven adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    R10 loncası kurulsa ve metin2 mi dönsek topluca acaba?
    Gelirseniz olur başka adamlarda toplarız