Merhabalar arkadaşlar, Bildiğiniz üzere dolar 8 tl civarında olduğu için ***** paylaşıma ilgi arttı.
Peki bir soru soracağım, program paylaşıldığı bir site açmak ne kadar mantıklıdır?
Yasal olmadığını hepimiz biliyoruz fakat başka düşünceleri olan var mı?
Peki bir soru soracağım, program paylaşıldığı bir site açmak ne kadar mantıklıdır?
Yasal olmadığını hepimiz biliyoruz fakat başka düşünceleri olan var mı?