Merhabalar arkadaşlar, Bildiğiniz üzere dolar 8 tl civarında olduğu için ***** paylaşıma ilgi arttı.
Peki bir soru soracağım, program paylaşıldığı bir site açmak ne kadar mantıklıdır?
Yasal olmadığını hepimiz biliyoruz fakat başka düşünceleri olan var mı?