• 10-12-2020, 10:19:14
    #10
    Efedemirtas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kayserili olma ihtimaliniz %' de kaç hocam
    Formda yüzlerde kişi var hocam
  • 10-12-2020, 10:20:04
    #11
    SonGazi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar yıllardır aradığım asker arkadaşımın adresine ulaştım AMA telefonu yok .Kayserili kardeşlerimden ricam bu adrese yakın oturan varsa telefon numarasını alabilir mi arkadaşımın Osmanlı mah. melikgazi /kayseri .... yakında olan varsa tam adresi veriyim
    ben talastayım, korona olmasa müsaittim gider bulurdum senin tertibi
    • SonGazi
    SonGazi bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 10-12-2020, 10:20:23
    #12
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kayseriliyim zaten profilimde belli olmuyor mu
    Geç gördüm kusura bakmayın
  • 10-12-2020, 10:39:58
    #13
    Adı soyadı nedir hocam ulaştır bana
  • 10-12-2020, 12:38:16
    #14
    Efedemirtas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Almasına alırlar ama sana 100e satarlar
    Bu Kayseri'lilere duyulan karın ağrısı nereden geliyor anlamıyorum? Bende Kayseri'liyim. Adın çıkacağına canın çıksın demişler. 3-5 kişinin yaptığı uyanıklık yüzünden bütün bir ili aynı kefeye koymak çok yanlış. Asker de bile uzman çavuş sürekli bu Kayseri'li değil kesin derdi. Asker de kimseye yalakalık yapmadım. Başçavuşun yazıcısıydım. Komutana bile şirinlik yapmaya çalışmadım. Son 3 güne kadar o ayaz da sabahın körün de nöbet bile tuttum. İstesem kendimi yazdırmazdım ki listeyi hazırlayan bendim.

    Misal burada da Yozgat'lılar pek sevilmez. Aman aman derler ama benim Yozgat'lı arkadaşlarım da var ve çok da düzgün insanlar. Çok da efendi adamlar. O yüzden önyargılarımızı yıkmamız lazım.
  • 10-12-2020, 12:41:09
    #15
    constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu Kayseri'lilere duyulan karın ağrısı nereden geliyor anlamıyorum? Bende Kayseri'liyim. Adın çıkacağına canın çıksın demişler. 3-5 kişinin yaptığı uyanıklık yüzünden bütün bir ili aynı kefeye koymak çok yanlış. Asker de bile uzman çavuş sürekli bu Kayseri'li değil kesin derdi. Asker de kimseye yalakalık yapmadım. Başçavuşun yazıcısıydım. Komutana bile şirinlik yapmaya çalışmadım. Son 3 güne kadar o ayaz da sabahın körün de nöbet bile tuttum. İstesem kendimi yazdırmazdım ki listeyi hazırlayan bendim.

    Misal burada da Yozgat'lılar pek sevilmez. Aman aman derler ama benim Yozgat'lı arkadaşlarım da var ve çok da düzgün insanlar. Çok da efendi adamlar. O yüzden önyargılarımızı yıkmamız lazım.
    Hocam ne alaka ?
    Mizah amaçlı yazdım zaten genellikle de halk arasında mizah amaçlı olarak kullanıyor insanlarımız. Kayseriyi, Kayserili vatandaşlarımıza karşı bir şey değil yani.
    Mizah yaparken parantez açıp Mizah amaçlı mı yazalım bunları.
    (MİZAH AMAÇLI DEĞİL.)
  • 10-12-2020, 12:41:13
    #16
    ben insan ayırt etmem din dil ırk ... önce kişiliğe bakarım kaldı k kayserili arkadaşım çok dürüst efendi bir kişi idi . yoksa 15 yıl sonra neden arıyım :)) Lütfen şehire ırka dini ne göre insan ayır etmeyin
  • 10-12-2020, 12:49:56
    #17
    Efedemirtas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ne alaka ?
    Mizah amaçlı yazdım zaten genellikle de halk arasında mizah amaçlı olarak kullanıyor insanlarımız. Kayseriyi, Kayserili vatandaşlarımıza karşı bir şey değil yani.
    Mizah yaparken parantez açıp Mizah amaçlı mı yazalım bunları.
    (MİZAH AMAÇLI DEĞİL.)
    Halk arasında her söylenen şey mizah kapsamına girmiyor yalnız.
  • 10-12-2020, 12:52:21
    #18
    bu arada muhtarı buldum aradım telimi bıraktım hayırlısı artık ) Artık Konuya odaklansak