Almasına alırlar ama sana 100e satarlar
Bu Kayseri'lilere duyulan karın ağrısı nereden geliyor anlamıyorum? Bende Kayseri'liyim. Adın çıkacağına canın çıksın demişler. 3-5 kişinin yaptığı uyanıklık yüzünden bütün bir ili aynı kefeye koymak çok yanlış. Asker de bile uzman çavuş sürekli bu Kayseri'li değil kesin derdi. Asker de kimseye yalakalık yapmadım. Başçavuşun yazıcısıydım. Komutana bile şirinlik yapmaya çalışmadım. Son 3 güne kadar o ayaz da sabahın körün de nöbet bile tuttum. İstesem kendimi yazdırmazdım ki listeyi hazırlayan bendim.
Misal burada da Yozgat'lılar pek sevilmez. Aman aman derler ama benim Yozgat'lı arkadaşlarım da var ve çok da düzgün insanlar. Çok da efendi adamlar. O yüzden önyargılarımızı yıkmamız lazım.