Efedemirtas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ne alaka ?
Mizah amaçlı yazdım zaten genellikle de halk arasında mizah amaçlı olarak kullanıyor insanlarımız. Kayseriyi, Kayserili vatandaşlarımıza karşı bir şey değil yani.
Mizah yaparken parantez açıp Mizah amaçlı mı yazalım bunları.
(MİZAH AMAÇLI DEĞİL.)
Halk arasında her söylenen şey mizah kapsamına girmiyor yalnız.