• 10-12-2020, 06:33:31
    #10
    kertenkele01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Oynamanızı tavsiye ederim demişsiniz, ne kadar süre oynadınız oyunu?
    Ben 3 saat kadar oynadım pek sarmadı. GTA6 olacak diyenlerden değildim, yani beklentim yüksek değildi ama fizik, etkileşim, yapay zeka filan pek hoşuma gitmedi. (Olmamış zaten)
    Acaba ileri ki saatlerde hikaye filan toplarlanırsa oynanabilir belki o yüzden soruyorum size ne kadar oynadınız diye?
    yayıncıları ve ek olarak steam üzerinden +9 saat. Ben şahsen çok beğendim. Animasyonlar dışında göze çarpan bug bulamadım doğrusu, ek olarak oyunun başında bi textte kod hatası gözüküyordu.
    Gta konusu ise, gta 5 i bir kez bile açan izleyebilen birisi değilim. Bu arada hakkaten ayıp yani, 7 yıldız yapılmış bir oyunun hiç bir yanını bile beğenmezsiniz?
  • 10-12-2020, 06:39:04
    #11
    Oyunu isteyipte yüksek fiyattan satışta olduğu için alamayanlar için yazıyorum
    Konumu inceleyebilirsiniz.
    https://www.r10.net/account-amp-item...-128171-a.html
  • 10-12-2020, 06:43:17
    #12
    KarayelHosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yayıncıları ve ek olarak steam üzerinden +9 saat. Ben şahsen çok beğendim. Animasyonlar dışında göze çarpan bug bulamadım doğrusu, ek olarak oyunun başında bi textte kod hatası gözüküyordu.
    Gta konusu ise, gta 5 i bir kez bile açan izleyebilen birisi değilim. Bu arada hakkaten ayıp yani, 7 yıldız yapılmış bir oyunun hiç bir yanını bile beğenmezsiniz?
    Evet ilk dövüş mekaniklerini gösterirken kod hatası vardı, bunun dışında bazı buglar gördüm ama rahatsız edici değildi. Benim sevemediğim kısım söylediğim gibi fizik ve yapay zeka gibi kısımları. Bu kadar beklentimin olması oyunu sevdiremedi. (Beklentim çok fazla olmamasına rağmen.)
    Oyun belki ilerleyen saatlerde belki hikayesi ile içine çeker belki. Vuruş kısmı da güzeldi belki ilerleyen saatler daha çok çatışma olursa hoşuma gidebilir.
    Ha birde 2 büyük bug vardı. Birisi sağ altta görev gibi bir pencere açık kalmıştı kapanmadı bir türlü. İkincisi araba dış görünüşe geçmiyordu.
    Söylediğim gibi 4 saat oynadım 1 saati karakter yapmakla geçti 3 saat oynamış oldum.
    Ben xbox'da oynadım.

    Bu arada firt-person olması hoşuma gitmedi, çok yoruyor insanı. 3 kişiden bakış olsa çok daha iyi olabilirdi oyun.
  • 10-12-2020, 07:37:31
    #13
    Sanırım oyunda o sesleri sağ elin devamlı tetikte olmasını sağlamak amacıyla koyuyorlar : )