Oynamanızı tavsiye ederim demişsiniz, ne kadar süre oynadınız oyunu?
Ben 3 saat kadar oynadım pek sarmadı. GTA6 olacak diyenlerden değildim, yani beklentim yüksek değildi ama fizik, etkileşim, yapay zeka filan pek hoşuma gitmedi. (Olmamış zaten)
Acaba ileri ki saatlerde hikaye filan toplarlanırsa oynanabilir belki o yüzden soruyorum size ne kadar oynadınız diye?
yayıncıları ve ek olarak steam üzerinden +9 saat. Ben şahsen çok beğendim. Animasyonlar dışında göze çarpan bug bulamadım doğrusu, ek olarak oyunun başında bi textte kod hatası gözüküyordu.
Gta konusu ise, gta 5 i bir kez bile açan izleyebilen birisi değilim. Bu arada hakkaten ayıp yani, 7 yıldız yapılmış bir oyunun hiç bir yanını bile beğenmezsiniz?