• 09-12-2020, 18:18:38
    #1
    Arkadaşlar hocanın tavrına çok sinir oldum mümkünse rektörün dikkatini çekmek istiyorum bu konuya varsa panel yoksa manuel desteiğinizi bekliyorum



    https://twitter.com/yorgunluklar/sta...004916226?s=21
  • 09-12-2020, 18:21:36
    #2
    Gönderdim biraz
  • 09-12-2020, 18:22:00
    #3
    Saygısızlığa bak... Böyleleri "eğitimci" oluyor. Öbür tarafta da "Keşke bana soru sorsalar da yardımcı olsam." diye bekleyen değerli eğitimciler var.
  • 09-12-2020, 18:22:53
    #4
    Bende gönderdim üstad
  • 09-12-2020, 18:23:31
    #5
    Yalnız hoca haklı. Whatsapptan hocaya yazılmaz, telefonla aranmaz. Mail atılır, yada office hours da ofisinde görüşülür.
  • 09-12-2020, 18:24:57
    #6
    azda ben yolladım
  • 09-12-2020, 18:25:09
    #7
    Gönderen herkese teşekkür edrrim şuan alıntılama da sıkıntı yaşıyorum eksik olmayın çok teşekkürler
  • 09-12-2020, 18:26:02
    #8
    Baykan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yalnız hoca haklı. Whatsapptan hocaya yazılmaz, telefonla aranmaz. Mail atılır, yada office hours da ofisinde görüşülür.
    Mail de atmasınlar demiş...
  • 09-12-2020, 18:26:44
    #9
    Hoca gereğinden çok rahatsız edilmiş muhtemelen. Ödevle ilgili herşeyi derste anlattığını söylüyor, bununla ilgili bana yazmayın diyor. Bence hoca durum bu anlattığım gibiyse haklı.