Arkadaşlar hocanın tavrına çok sinir oldum mümkünse rektörün dikkatini çekmek istiyorum bu konuya varsa panel yoksa manuel desteiğinizi bekliyorum



https://twitter.com/yorgunluklar/sta...004916226?s=21