• 05-12-2020, 21:29:09
    #1
    konu silinsin.
  • 05-12-2020, 21:31:32
    #2
    hiç. şu adsense vergi davaları o kadar morelimizi bozduki siteye yazı giresimiz gelmiyor
  • 05-12-2020, 21:31:38
    #3
    Qui non proficit, deficit
    Kendimize 0, müşterilerimize 10 ila 15 arası
  • 05-12-2020, 21:37:16
    #4
    Zoa
    Platin üye
    0
  • 05-12-2020, 21:38:09
    #5
    0 yalnız değilmişim. Ne olacak bu üşengeçlik.
  • 05-12-2020, 21:38:42
    #6
    PowerKing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @arenpi; milletin 3 kuruşuna dikmişler gözlerini, milletin para kazanmaması için ellerinden geleni yapıyorlar. Yürüdüğümüz yoldan, soluduğumuz havadan da gizli gizli vergi alıyorlardır.
    hocam verelim vergimizi amenna. yani yüzde 18 ödeyelim amenna.

    ama bunların derdi vergi almak değilki resmen kazancın tamamına çökmek. üstüne ceza kesmek. yani el insaf.
  • 05-12-2020, 21:40:54
    #7
    Konu ile alakalı değil ama aklıma şöyle birşey geldi. Mesela bir grup kursak içerisinde maximum. 7 - 8 kişi olsa; hergün sırasıyla 1 kişiye herkes istediği 1 makale yazsa (mesela 250 kelimelik). Ve hergün bu makaleler diğer sitelere devam ettirilse böylece hergün 7 şer makale edinilmiş olur ve güzel içerikler sağlanır diye düşünüyorum.
  • 05-12-2020, 21:46:18
    #8
    MrKydn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu ile alakalı değil ama aklıma şöyle birşey geldi. Mesela bir grup kursak içerisinde maximum. 7 - 8 kişi olsa; hergün sırasıyla 1 kişiye herkes istediği 1 makale yazsa (mesela 250 kelimelik). Ve hergün bu makaleler diğer sitelere devam ettirilse böylece hergün 7 şer makale edinilmiş olur ve güzel içerikler sağlanır diye düşünüyorum.
    Google için çok güzel olur. Hatta sitede farklı kullanıcılar olarak verir ve yazar portföyü varmış gibi yapabiliriz. Hem konular genişler hem Google farklı şekilde yazılmış diye daha fazla değer verir hem de insanlar içerik yazarken zorlanmaz. Ben varım açıkçası ama ingilizce olacaksa
  • 05-12-2020, 21:52:35
    #9
    PowerKing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @MrKydn; harika bir fikir, yalnız benim yazdığım kaliteyi onlar yazacak mı? İşte bu sorun.
    Herkes öncesinde bir örnek makale hazırlayacak belli bir süzgeçten geçiricez artık.