PowerKing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@arenpi; milletin 3 kuruşuna dikmişler gözlerini, milletin para kazanmaması için ellerinden geleni yapıyorlar. Yürüdüğümüz yoldan, soluduğumuz havadan da gizli gizli vergi alıyorlardır.
hocam verelim vergimizi amenna. yani yüzde 18 ödeyelim amenna.

ama bunların derdi vergi almak değilki resmen kazancın tamamına çökmek. üstüne ceza kesmek. yani el insaf.