• 05-12-2020, 19:45:45
    #10
  • 05-12-2020, 19:46:20
    #11
    50-100 tl için hesap satıp, kendi ticaretini ve forumdaki itibarını kirletenleri anlamıyorken...
    Sizin gibi bu tarz konularla uğraşmaya vakti ve sabrı olan insanları da hiç anlamıyorum.
    Ülkede herkes Müge Anlı forever hakikaten.
  • 05-12-2020, 19:46:31
    #12
    Sherlock kulanıcılarımız numara sahibini bulmuş bile
  • 05-12-2020, 19:46:46
    #13
    @ALFABEY; numara sahibi arkadaş.
  • 05-12-2020, 19:47:38
    #14
    orhansinane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Numara sahibi: @ALFABEY;
    Bir alfa gelip geçti r10 dan
  • 05-12-2020, 19:47:59
    #15
    Kurumuş boğazım @ALFABEY;
  • 05-12-2020, 19:48:22
    #16
  • 05-12-2020, 19:48:33
    #17
    Aynen öyle, şahsen biri benim şahsi numaramı bu şekilde paylaşacak, savcılığa suç duyurusunda bulunurum.
    Yani arkadaş kaş yapayım derken, göz çıkarmış.

    https://barandogan.av.tr/blog/ceza-h...mesi-sucu.html

    JackBlack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    50-100 tl için hesap satıp, kendi ticaretini ve forumdaki itibarını kirletenleri anlamıyorken...
    Sizin gibi bu tarz konularla uğraşmaya vakti ve sabrı olan insanları da hiç anlamıyorum.
    Ülkede herkes Müge Anlı forever hakikaten.
  • 05-12-2020, 19:48:56
    #18
    Satış yaptım yapmadım, ortada ticaret var mı yok? Eee hadi kanıtla satış yaptığımı DER