Aynen öyle, şahsen biri benim şahsi numaramı bu şekilde paylaşacak, savcılığa suç duyurusunda bulunurum.
Yani arkadaş kaş yapayım derken, göz çıkarmış.
https://barandogan.av.tr/blog/ceza-h...mesi-sucu.html
50-100 tl için hesap satıp, kendi ticaretini ve forumdaki itibarını kirletenleri anlamıyorken...
Sizin gibi bu tarz konularla uğraşmaya vakti ve sabrı olan insanları da hiç anlamıyorum.
Ülkede herkes Müge Anlı forever hakikaten.