• 03-12-2020, 19:23:12
    #1
    Tahminleri alalım?

    Ben 2600 bandında olacağını düşünüyorum.
  • 03-12-2020, 19:23:53
    #2
    2600 küsür
  • 03-12-2020, 19:24:39
    #3
    Net 2600 diye düşünüyorum
  • 03-12-2020, 19:25:07
    #4
    Zam değilde şu asgari ücretten alınan vergiyi kaldırmaları gerekiyor bence. Adam maaşı eline geçmeden vergi ödüyor bu hiç adil değil
    • yildizteknoloji
    yildizteknoloji bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 03-12-2020, 19:25:13
    #5
    Ne kadar artarsa artsın alım gücümüz kötü olduktan sonra çok değişen bir şey olmaz
    • yildizteknoloji
    yildizteknoloji bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 03-12-2020, 19:25:25
    #6
    3000 TL olsa ne yazar ki yetmedikten sonra.
  • 03-12-2020, 19:25:37
    #7
    Ne farkeder alım gücü olmadıktan sonra? Hadi 3K oldu. İşveren ödeyemiyorum iş yok diyecek 5 kişi çalıştırıyorsa 3 kişi çalıştıracak. Kalan 3 kişi 5 kişilik iş yapacak, ama yine de geçinemeyecek.

    İki ucu çoklu denklem.
    • yildizteknoloji
    yildizteknoloji bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 03-12-2020, 19:27:20
    #8
    2550
    • yildizteknoloji
    yildizteknoloji bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 03-12-2020, 19:28:38
    #9