Tahminleri alalım?
Ben 2600 bandında olacağını düşünüyorum.
Asgari Ücret Pazarlıkları Yarın Başlıyor
12
●195
- 03-12-2020, 19:23:12
- 03-12-2020, 19:25:07Zam değilde şu asgari ücretten alınan vergiyi kaldırmaları gerekiyor bence. Adam maaşı eline geçmeden vergi ödüyor bu hiç adil değilyildizteknoloji bunu beğendi.1 kişi bunu beğendi.
- 03-12-2020, 19:25:13Ne kadar artarsa artsın alım gücümüz kötü olduktan sonra çok değişen bir şey olmazyildizteknoloji bunu beğendi.1 kişi bunu beğendi.
- 03-12-2020, 19:25:37Ne farkeder alım gücü olmadıktan sonra? Hadi 3K oldu. İşveren ödeyemiyorum iş yok diyecek 5 kişi çalıştırıyorsa 3 kişi çalıştıracak. Kalan 3 kişi 5 kişilik iş yapacak, ama yine de geçinemeyecek.
İki ucu çoklu denklem.yildizteknoloji bunu beğendi.1 kişi bunu beğendi.
