Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Asgari Ücret Pazarlıkları Yarın Başlıyor
12
●195
- 03-12-2020, 19:50:26enflasyon değişmedikçe fiyatın artması daha kötü olacaktır
- 03-12-2020, 19:58:41%12-14 civarı bir tüik enflasyon oranında zam bekliyorum, bununla birlikte 2,600 tl civarı yapıyor. Yedek plan olarak cezalara ve harçlara yaptıkları %9,11 lik oranı kenarda tuttuklarını düşünüyorum. 2020 içerisinde gerçekleşen %50-80 aralığında olan gerçek enflasyon değerini kimsenin konuşmayacağını düşünüyorum. Ekonomik gerçeklere bakınca Papua Yeni Gine, Tüik verilerine bakınca Almanca ekonomisi gibiyiz malumunuz. Allah hiçbir ülkenin hiçbir kamu kuruluşunu bu seviyeye düşürtmesin, halkına güldürtmesin, ciddiyetsiz açıklamalar yaptırtmasın ve böylesine alay konusu olmasın. Kamu ciddiyet işidir, gerçi memleketin çoğu yönetim kademesinden pislik akıyor, inandırıcılığı kalmayan kurumlar yüzünden istikrar gelmeyecek maalesef.
Tüik çalışanlarına neden maaş israfı yapılıyor anlıyorum aslında, onlar olmasa işsizlik düşük çıkmaz, ekonomiye güven endeksi olumlu çıkmaz, büyüme büyük çıkmaz, enflasyon bu denli az bulunamazdı ve haliyle algı yönetilemezdi. Daha dün yakın arkadaşım arayıp 6,7 büyümüşüz, hani kötüydük bak Almanya'yı geçtik Amerika'ya fark attık diye gururlanıyor. Bende abi çok şey yapmak vallahi manyak olursun, kafana dikkat et dedim. Bari 1-2 kişi çalıştırsa bu tüik, yukarıdan gelen doldurulmuş kağıda onaylıyorum mührü vurmak için yüzlerce binlerce kişi çalıştırmaya gerek yok veya kafa sallamak için ekonomiden anlamaya gerek yok.

