• 02-12-2020, 05:08:47
    #19
    Geçmiş olsun hocam, dünde bana kırmızı ışıkta dururken arkadan çarptılar. Cana geleceğine mala gelsin boşverin.
  • 02-12-2020, 06:00:15
    #20
    Geçmiş olsun
  • 02-12-2020, 06:59:09
    #21
    Geçmiş olsun geçen aylarda benzerini ben yaşadım. Işıklarda telefonum düştü alayım dedim araba gitmiş öndekine vurmuş. Sigortadan hallettik.
  • 02-12-2020, 07:43:42
    #22
    astra f sağlam araçtır astra g olmasın sizin arac
    vurmadan önce az sağa sola doğru vursaydın bir farı kurtarırdın.lastiklerin değişme zamanı geldiyse değiştirmende fayda var

    çok geçmiş olsun
  • 02-12-2020, 10:25:02
    #23
    Geçmiş olsun
  • 02-12-2020, 10:27:44
    #24
    Geçmiş olsun hocam
  • 02-12-2020, 23:02:26
    #25
    Çok geçmiş olsun. Kışın yol hafif ıslakken frene hafif basın. Tam fren yapmayın. Hafif basarsanız kaymaz ve hakimiyeti de kaybetmezsiniz.