Konu
Verilmiş sadakam varmış, kaza yaptım
02-12-2020, 23:02:26
#25
ipekBilisim
Çok geçmiş olsun. Kışın yol hafif ıslakken frene hafif basın. Tam fren yapmayın. Hafif basarsanız kaymaz ve hakimiyeti de kaybetmezsiniz.