• 01-12-2020, 17:58:14
    #46
    Bedava olması mükemmel
  • 01-12-2020, 18:20:47
    #47
    konuralppolat2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    puan sistemi yok, mülakatlara girdim ve geçtim. Lise diploma puanımda 94 olunca rusçada orta seviye olunca alındım.
    bende detaylı pm alabilir miyim hocam
  • 01-12-2020, 18:29:15
    #48
    Hayırlı olsun hocam Lisans için mümkünse bilgi alabilir miyim?
  • 01-12-2020, 20:07:18
    #49
    Dilim olsaydi dusunebilirdim ahhh ahhh
  • 01-12-2020, 20:07:35
    #50
    Rusya'ya gitmek isteyenlere yardımcı olma işi işkillendirdi ama bana da hayırlı olsun demek düşer...
  • 01-12-2020, 20:14:10
    #51
    Hayırlı olsun sevindim adına Rusya değilde biraz dil bilgim olsa Ukrayna'da yaşamayı isterdim.
  • 01-12-2020, 20:23:27
    #52
    Tebrikler, umarım güzel bir tabip olurda gelirsin.

    Giderken kalın don atlet almayı unutma oraları soğuk olur diyorlar )
  • 01-12-2020, 20:24:17
    #53
    InternettinHoca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rusya'ya gitmek isteyenlere yardımcı olma işi işkillendirdi ama bana da hayırlı olsun demek düşer...
    Neden ki onu anlamadım. Birkaç arkadaşa yardımcı oldum
  • 01-12-2020, 20:47:39
    #54
    Üyeliği durduruldu
    Farklı ülkelere başvuru hakkında bilginiz var mı ?