konuralppolat2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
puan sistemi yok, mülakatlara girdim ve geçtim. Lise diploma puanımda 94 olunca rusçada orta seviye olunca alındım.
bende detaylı pm alabilir miyim hocam