İstanbul'da saç ekim yaptıran var mı?
4
●111
- 02-12-2020, 09:50:03Ben yaptırdım. Önler iyi oldu fakat vertex denilen tepe bölgesi boş kaldı. Zaten oraya da çok az bir ekim yapıldı. Ekim sonrası kontrollerimde vertex için 2. bir ekim ihtiyacı olacağını söylemişler. Sanırım ocak ayı gibi 2. ekimi yaptıracağım.
- 02-12-2020, 10:51:06r10maina adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleYaptırdığınız yerlerin isimleri nedir?KinSs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle