bir yakınım yaptırmıştı sonrasında bayagı başarılı oldu
Ben yaptırdım. Önler iyi oldu fakat vertex denilen tepe bölgesi boş kaldı. Zaten oraya da çok az bir ekim yapıldı. Ekim sonrası kontrollerimde vertex için 2. bir ekim ihtiyacı olacağını söylemişler. Sanırım ocak ayı gibi 2. ekimi yaptıracağım.
Yaptırdığınız yerlerin isimleri nedir?