• 01-12-2020, 14:05:16
    #1
    Merhaba, saç ekimi yaptırmayı düşünüyorum.Daha önce kendisi ya da bir yakını yaptıranlar olumlu ya da olumsuz bilgilerini paylaşabilir mi?
  • 02-12-2020, 09:41:58
    #2
    bir yakınım yaptırmıştı sonrasında bayagı başarılı oldu
  • 02-12-2020, 09:50:03
    #3
    DİJİTAL1 🚀GOOGLE PARTNER
    Ben yaptırdım. Önler iyi oldu fakat vertex denilen tepe bölgesi boş kaldı. Zaten oraya da çok az bir ekim yapıldı. Ekim sonrası kontrollerimde vertex için 2. bir ekim ihtiyacı olacağını söylemişler. Sanırım ocak ayı gibi 2. ekimi yaptıracağım.
  • 02-12-2020, 10:51:06
    #4
    r10maina adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bir yakınım yaptırmıştı sonrasında bayagı başarılı oldu
    KinSs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben yaptırdım. Önler iyi oldu fakat vertex denilen tepe bölgesi boş kaldı. Zaten oraya da çok az bir ekim yapıldı. Ekim sonrası kontrollerimde vertex için 2. bir ekim ihtiyacı olacağını söylemişler. Sanırım ocak ayı gibi 2. ekimi yaptıracağım.
    Yaptırdığınız yerlerin isimleri nedir?
  • 02-12-2020, 12:41:08
    #5
    DİJİTAL1 🚀GOOGLE PARTNER
    Medeks Hair Center