Vergi Ödemek İstiyorum Ama Ödeyemiyorum
21
●834
- 01-12-2020, 03:44:50Şirket kurarsan bağkur ödemen gerekecek ve gelir vergisine tabi olacaksın. 18 - 29 yaş arası isen bir yıllık bağkur muafiyeti 3 yıllık gelir vergisi muafiyeti var. Muafiyetler ile kârda olabilirsin. Yoksa öyle aylık 1000 2000 lira için şirket kurulmasına değmez. İşi yapma para kazanma daha mantıklı.
- 01-12-2020, 03:47:36ictaysi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleDetaylı kaynak sunabilir misiniz?weqale34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Genç girişimci desteği ile;
vergi levhası sahibi olabilecek, yasal ticaret yapabilecek miyim?
aylık hiç bir masrafım (bağkur, stopaj, vb.) olmayacak mı?
ve biraz daha bilgilendirme yapabilirseniz çok sevinirim. - 01-12-2020, 03:49:35Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.hocam en iyi yöntem bu işi yapan birinin banka hesabından yada online ödeme yöntemlerinden para alıp KDV Kestirmek tanıdık biri varsa rahatlıkla yapabilirsin
- 01-12-2020, 03:51:29Sadece gelir vergisi ve bağkuradan muaf olcaksın. Stopaj, pul, muhasebe ücreti, fatura ücreti gibi ücretleri ödeyeceksin. Aylık 300 - 400 yapar bunlarda. Yıllık 75 bin TL ' ye kadar kazancında gelir vergisinden muaf olacaksın.Lederheld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-12-2020, 03:52:00Konuya gelen yorumlar ile düşüncelerim biraz değişti. Genç girişimci desteği gibi şeyler varmış pek fazla bilgim yok olursa bu destekten faydalanarak hem vergi ödemek hem de e-ticarete başlamak için gerekli belgelerden birisi olan vergi levhasına sahip olmak gibi fırsatlarından faydalanmak istiyorum. Bir yerden ticarete girişim yapmak istiyorum fakat aylık şirket masrafları gözümü korkutuyor. Sonuç olarak aylık 1k gibi 300 TL gibi net, kesin bir gelir kaynağım yok.ymazmustafa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-12-2020, 03:53:18Bilgilendirme için teşekkür ederim. Sonuç olarak anladığım aylık 300-500 gibi masraflar ile şahıs şirketi sahibi olabilirim.weqale34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-12-2020, 03:54:57Üyeliği durduruldugenç girişimlerde dediğiniz gibi 29 yaşından kücük iseniz ama inanin 1tl bile girse vergi kesiceksiniz kdv kaznacınız olmucak ama kurulu düzeni olan birine güvendiğiniz tabiki sadece vergi bilgierini kullanıcaksınız daha çok erken bu işi yapanlar zaten sermaye ile başlıyor belirli bir süre sonra batarsınız bu borçların sonu hapise kadar gidebiliyor atalarımız nedemiş ayığını yorganına göre uzat iyi forumlarLederheld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-12-2020, 03:55:05Evet olabilirsin, r10 da mukellef.co diye bir firma var bu konuda tüm işlemleri senin adına yapıyorlar oradan detaylı bilgi alabilirsin.Lederheld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-12-2020, 04:01:50Lederheld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleŞahıs şirketini tek dilekçe ile kapatabilirsiniz. Sermaye ile başlamak farklı şirket kurulumlarında geçerli. Şahıs şirketinde hapse girebileceğiniz kadar büyük bir borç yüklenmez hocam. Ayda yapacağın masrafın 400tl ise 250 si zaten muhasebecine vereceksin defter tutması için. Kalan 150₺ de diğer vergiler(işine göre daha da az ödeyeceksin). . Baktın olmuyor tek dilekçeyle kapatırsın. Bu borçlar da ödenmeyecek kadar yüksek fiyat olamaz.ymazmustafa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aksine eğer bu 300-400₺ için vergi vermekten kaçarsan ileride bu ödemediğin vergilerin kat ve kat üzeri ceza yiyorsun.