Konuya gelen yorumlar ile düşüncelerim biraz değişti. Genç girişimci desteği gibi şeyler varmış pek fazla bilgim yok olursa bu destekten faydalanarak hem vergi ödemek hem de e-ticarete başlamak için gerekli belgelerden birisi olan vergi levhasına sahip olmak gibi fırsatlarından faydalanmak istiyorum. Bir yerden ticarete girişim yapmak istiyorum fakat aylık şirket masrafları gözümü korkutuyor. Sonuç olarak aylık 1k gibi 300 TL gibi net, kesin bir gelir kaynağım yok.
genç girişimlerde dediğiniz gibi 29 yaşından kücük iseniz ama inanin 1tl bile girse vergi kesiceksiniz kdv kaznacınız olmucak ama kurulu düzeni olan birine güvendiğiniz tabiki sadece vergi bilgierini kullanıcaksınız daha çok erken bu işi yapanlar zaten sermaye ile başlıyor belirli bir süre sonra batarsınız bu borçların sonu hapise kadar gidebiliyor atalarımız nedemiş ayığını yorganına göre uzat iyi forumlar