• 30-11-2020, 22:36:33
    #1
    Arkadaşlar bugün ikinci gün olucak gözüm kızarık sanki kanlanmış gibi bi kısmı. önemli birşeymidir başına gelen varmı gecer diye düşündüm geçmedi?
  • 30-11-2020, 22:38:14
    #2
    Bende öyle olduktan sonra korona oldum. Dikkat edin.
  • 30-11-2020, 22:38:24
    #3
    Şampuan felan kaçtı mı hocam bende de olmuştu 1-2 gün sürdü devamında da yavaş yavaş azalarak geçti baya bi şampuan kaçmıştı 5-10 saniye yıkamadan beklettim
  • 30-11-2020, 22:38:35
    #4
    Doktora git bekletme sağlığınız herşeyden önemli.
  • 30-11-2020, 22:40:34
    #5
    nekreyazar34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende öyle olduktan sonra korona oldum. Dikkat edin.
    evde annem kardesım oldu atlattı. belkıde

    efekaan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şampuan felan kaçtı mı hocam bende de olmuştu 1-2 gün sürdü devamında da yavaş yavaş azalarak geçti baya bi şampuan kaçmıştı 5-10 saniye yıkamadan beklettim
    yok hocam kacmadı

    CelkanMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Doktora git bekletme sağlığınız herşeyden önemli.
    bakayım yarında gecmesse gıderım ondan sonrakı gun hocam
  • 30-11-2020, 22:41:37
    #6
    Göz nezlesi olmuş olabilirsiniz hocam internetten bir bakın en yakın zamanada iyi bir göz doktoruna gidin
  • 30-11-2020, 22:41:58
    #7
    Bilgisayarda calısmalarıma devam edıyom ondanmı dicem ama önceleride oturuyordum boyle birşey yoktu. bu kadar uzun en azından
  • 30-11-2020, 22:44:40
    #8
    BornKillers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evde annem kardesım oldu atlattı. belkıde



    yok hocam kacmadı



    bakayım yarında gecmesse gıderım ondan sonrakı gun hocam
    Doktora mutlaka gidin hocam geçmiş olsun.
  • 30-11-2020, 23:06:53
    #9
    Benimde gözüm akşamları hep kanlanma oluyor. Doktoroda gittim her şey normal.