nekreyazar34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende öyle olduktan sonra korona oldum. Dikkat edin.
evde annem kardesım oldu atlattı. belkıde

efekaan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şampuan felan kaçtı mı hocam bende de olmuştu 1-2 gün sürdü devamında da yavaş yavaş azalarak geçti baya bi şampuan kaçmıştı 5-10 saniye yıkamadan beklettim
yok hocam kacmadı

CelkanMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Doktora git bekletme sağlığınız herşeyden önemli.
bakayım yarında gecmesse gıderım ondan sonrakı gun hocam