• 28-11-2020, 16:42:08
    #19
    hocam asgari ücret zaten 3 bine geliyor yerinde olsam 140 dan sahibindene ertesi gün koyardım
  • 28-11-2020, 16:42:30
    #20
    yaylacıktaki evler muhtemelen, bölge eve doydu, yakın zamanda üniversiteler açılmayaağı için ilk yıl biraz zorlanırsınız kiraya vermekte gibi düşünüyorum
  • 28-11-2020, 16:42:40
    #21
    Anladığım kadarıyla bina deprem riski taşıyor, elden çıkarmak istiyor
  • 28-11-2020, 16:43:30
    #22
    ben olsam şöyle yapardım, finansbank çift sarmalı hesap açar o parayı oraya aktarır günlük faiz ile ( 40 TL Yakın bir rakam ) 1200-1100 TL aylık getirisi olur. ( Suanda %15 civarında ) yıl sorunu yani 13 -12 civarına düşer. hem para kaybı riski olmaz hemde nakit istediğin zaman çeker ekleme yaparsın. sadece bir öneri. şuan için gayri menkul değişik seyrediyor.
  • 28-11-2020, 16:43:37
    #23
    @VektorMedya; yok hocam yeni bina 1+1 full konsept daireler
  • 28-11-2020, 16:47:28
    #24
    Abc_18 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben olsam şöyle yapardım, finansbank çift sarmalı hesap açar o parayı oraya aktarır günlük faiz ile ( 40 TL Yakın bir rakam ) 1200-1100 TL aylık getirisi olur. ( Suanda %15 civarında ) yıl sorunu yani 13 -12 civarına düşer. hem para kaybı riski olmaz hemde nakit istediğin zaman çeker ekleme yaparsın. sadece bir öneri. şuan için gayri menkul değişik seyrediyor.
    %30 enflasyonun olduğu memlekette bunu yapmak kar ettirecek mi? Ne bileyim...
  • 28-11-2020, 16:53:29
    #25
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    O fiyata imkansız gibi emlak ofisinden satılıyorsa %90 d*******ci dikkat edin
  • 28-11-2020, 16:55:24
    #26
    Evde sorun yoksa bölgedeki emlak endeksine bakın, normal bir ivmeye sahipse alınır tabii.
  • 28-11-2020, 16:59:06
    #27
    1+1 kira geliri için mantıklı olabilir fakat uzun vadede fazla kar getirmeyen yatırımlardır. Bölgesine göre değişiklik gösterebilir fakat 2+1 ve 3+1de olan fiyat artışları 1+1lere o kadar yansımıyor.