ben olsam şöyle yapardım, finansbank çift sarmalı hesap açar o parayı oraya aktarır günlük faiz ile ( 40 TL Yakın bir rakam ) 1200-1100 TL aylık getirisi olur. ( Suanda %15 civarında ) yıl sorunu yani 13 -12 civarına düşer. hem para kaybı riski olmaz hemde nakit istediğin zaman çeker ekleme yaparsın. sadece bir öneri. şuan için gayri menkul değişik seyrediyor.
%30 enflasyonun olduğu memlekette bunu yapmak kar ettirecek mi? Ne bileyim...