• 21-11-2020, 08:43:19
    #19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    alperen01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ciğerlere kadar inmiş maalesef. Daha önce covid atlatan abilerim kardeşlerim verilen ilaçlar haricinde ne yapmam gerekiyor tad ve koku almam hiç yok sirke kokusunu dahi almıyorum şimdiden teşekkürler.
    Problem ve panik halde yazmissiniz bu boyle olmaz sakin olun ve onemsemeyin su linkte belirttim bi goz atin gecmis olsun

    https://www.r10.net/off-topic/257551...nerilerim.html
  • 21-11-2020, 08:54:39
    #20
    🌐 xvizyon ❤ r10
    Acil şifalar inşallah,kendinize iyi bakın...Moralinizi yüksek tutun.
  • 21-11-2020, 10:23:58
    #21
    Geçmiş olsun hocam
  • 21-11-2020, 21:07:18
    #22
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bende oldum hocam atlattım şuan sadece yemekten düşme bol bol su iç zaten tat yok her yemeği ye allahın izniyle atlatırsın geçmiş olsun
  • 21-11-2020, 22:11:58
    #23
    Hocam ben cok araştırdım kardeşim ve annem yakalandı şükür atlattılar. şimdi aşağıya yazıyorum bunlar covid 19 a karşı faydalı şeyler bunları yap

    1: bol su içmelisin
    2: d vitamini almalısın (googleye yazıp hangi besinlerde olduguna bakabilirsin)
    3: 1 çay bardağının içine 2 3 damla kekik yağı damlat onu solu çok faydalı virüse karşı
    3: zencefir+bal ye
    4: soğan,sarımsak tüket
    5: meyve sebze tuket ozelıkle ekşi şeyler yiyebilirsin

    Geçmiş olsun şimdiden