Ciğerlere kadar inmiş maalesef. Daha önce covid atlatan abilerim kardeşlerim verilen ilaçlar haricinde ne yapmam gerekiyor tad ve koku almam hiç yok sirke kokusunu dahi almıyorum şimdiden teşekkürler.
Problem ve panik halde yazmissiniz bu boyle olmaz sakin olun ve onemsemeyin su linkte belirttim bi goz atin gecmis olsun
https://www.r10.net/off-topic/257551...nerilerim.html