• 20-11-2020, 20:30:30
    #1
    Maalesef bu virüs Allah belasını versin hepimizi etkilemeye devam ediyor iş kur ile başladığım iş yerime yine işkur tarafından pandemi sebep gösterilerek benle birlikte 178 arkadaşımın işine son verildi gerçekten yaşamak çok zor Allah hepimizin yardımcısı olsun
  • 20-11-2020, 20:31:52
    #2
    İnanıyrum ki bizim sektörde iş verecek değerli abilerim vardır.
  • 20-11-2020, 20:32:15
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    yasak deyilmi cıkarmak ? işssizlik ödenegi alırsınız ve şikayetci olun dava acın
  • 20-11-2020, 20:32:43
    #4
    Sayı daha da artacak, içinde bulunulan durum onu gösteriyor.
    Allah yardımcımız olsun.
  • 20-11-2020, 20:35:21
    #5
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aynen hocam Allah yardımcınız olsun , ve işin daha kötüsü katlanarak devam ediyor dün 4bindi şimdi 5bin nolacak sonumuz merak ediyorum .
    ve maalesef tedbirler yetersiz bence bu tedbirler hiç bir işe yaramacak

    BERiCH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yasak deyilmi cıkarmak ? işssizlik ödenegi alırsınız ve şikayetci olun dava acın
    hocam şirket işkur ile işe alım yaptı işkur çıkardı işten zaten şirket değil programını iptal etti maalesef 😔
  • 20-11-2020, 20:37:28
    #6
    Ömrümde hiç bir işe güvenmedim hep ek gelir olsun diye uğraştım. Geldiğim nokta asıl işim battı. Ama ek işler devam ediyor. Eğer bekarsan takma
  • 20-11-2020, 20:38:45
    #7
    Soviet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ömrümde hiç bir işe güvenmedim hep ek gelir olsun diye uğraştım. Geldiğim nokta asıl işim battı. Ama ek işler devam ediyor. Eğer bekarsan takma
    Bekar olmamın nedeni işsizlik birbiriyle paralel 😂
  • 20-11-2020, 20:46:51
    #8
    Tam 8 aydır işsizsim Sinema sektöründeyim, 16 Martta kapandı şubemiz ve açılmadı.

    Kısa dönem Çalışma ödeneğinden 1.500 TL ödeniyor Aylık.

    Halkbanktan pandemi destek kredisi çekmiştim 5K onunda ödemesi geldi bu ay.

    Mevsim kış ve yine kısıtlama geldi.

    Mart Nisan Mayıs'a kadar böyle kısıtlamaları yaşayacağız, 2021 yazına bolca turist gelmesi hedefleniyor, yaza kadar minumuma indirme çalışmasında büyüklerimiz.

    Rabbim sonumuzu hayreylesin Amin.