Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aynen hocam Allah yardımcınız olsun , ve işin daha kötüsü katlanarak devam ediyor dün 4bindi şimdi 5bin nolacak sonumuz merak ediyorum .
ve maalesef tedbirler yetersiz bence bu tedbirler hiç bir işe yaramacak

BERiCH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yasak deyilmi cıkarmak ? işssizlik ödenegi alırsınız ve şikayetci olun dava acın
hocam şirket işkur ile işe alım yaptı işkur çıkardı işten zaten şirket değil programını iptal etti maalesef 😔