• 20-11-2020, 02:34:19
    #1
    Merhaba arkadaşlar.
    2 gündür grip olmuşum. Ve baş agrisi eklem agrilari derken iyicene kotü oldum.
    2 gundur limon meyve falan tuketiyorum.
    Daha erken atlatacagim kessin çozumu bilen varmi.
    Covid belirtileri yok.
    Sabah işe gitmeden duş aldim. 1 gün sonra bu hale geldim.

    Not: özel hastaneye gittim. 2 serum yedim. 2 iğne yedim ve ileştim çok şukur bomba gibi oldum.
  • 20-11-2020, 02:34:08
    #2
    Doktora gidin
  • 20-11-2020, 02:34:52
    #3
    inşallah değildir de az öteki şeye benziyor o geçmiş olsun
  • 20-11-2020, 02:36:00
    #4
    Walwe41 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Doktora gidin
    Hocam.doktora gitsem bisey yapmazlar test yapacaklar bekle dicekler
  • 20-11-2020, 02:35:56
    #5
    eklem ağrı ve sızısı covid belirtisi test verin bence geçiş olsun ..
  • 20-11-2020, 02:36:21
    #6
    Hocam eklem ağrıları baş ağrısı covid belirtisi zaten.Bence gidip test yaptırın.
  • 20-11-2020, 02:37:07
    #7
    Besyo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eklem ağrı ve sızısı covid belirtisi test verin bence geçiş olsun ..
    Ceviz badem iyi geliyormuş. Bol bol yedim. Eklem agrilari gecti. Ama burun akintisi göz yasarmasi ve yanmasi var
  • 20-11-2020, 02:39:26
    #8
    Merhabalar, eczacı teknisyeni olarak nazal sprey önerim yine de doktorunuza mutlaka danışın geçmiş olsun
  • 20-11-2020, 02:39:02
    #9
    cakircagdasali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam eklem ağrıları baş ağrısı covid belirtisi zaten.Bence gidip test yaptırın.
    Yok bendeki covid degil. Yakinlarim covid oldular soyledim yani arada çok fark var. Bendeki grip degil