Merhaba arkadaşlar.
2 gündür grip olmuşum. Ve baş agrisi eklem agrilari derken iyicene kotü oldum.
2 gundur limon meyve falan tuketiyorum.
Daha erken atlatacagim kessin çozumu bilen varmi.
Covid belirtileri yok.
Sabah işe gitmeden duş aldim. 1 gün sonra bu hale geldim.
Not: özel hastaneye gittim. 2 serum yedim. 2 iğne yedim ve ileştim çok şukur bomba gibi oldum.
Çok aşırı grip olmuşum. Nasıl atlatırım?
43
●841
- 20-11-2020, 02:36:00Hocam.doktora gitsem bisey yapmazlar test yapacaklar bekle diceklerWalwe41 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-11-2020, 02:36:21Hocam eklem ağrıları baş ağrısı covid belirtisi zaten.Bence gidip test yaptırın.
- 20-11-2020, 02:37:07Ceviz badem iyi geliyormuş. Bol bol yedim. Eklem agrilari gecti. Ama burun akintisi göz yasarmasi ve yanmasi varBesyo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-11-2020, 02:39:02Yok bendeki covid degil. Yakinlarim covid oldular soyledim yani arada çok fark var. Bendeki grip degilcakircagdasali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle