Merhaba arkadaşlar.
2 gündür grip olmuşum. Ve baş agrisi eklem agrilari derken iyicene kotü oldum.
2 gundur limon meyve falan tuketiyorum.
Daha erken atlatacagim kessin çozumu bilen varmi.
Covid belirtileri yok.
Sabah işe gitmeden duş aldim. 1 gün sonra bu hale geldim.
Not: özel hastaneye gittim. 2 serum yedim. 2 iğne yedim ve ileştim çok şukur bomba gibi oldum.