• 19-11-2020, 16:11:20
    #55
    .. 😐..
  • 19-11-2020, 16:13:32
    #56
    Farkettiyseniz herkes size karşı tepkili.
    Sizin yerinizde olsam; madem ki bu kadar insan bana karşı bir tavır aldı, bir bildikleri vardır diye düşünür ve herkese laf yetiştirmek yerine tavsiyeleri dinler, uygulardım.
    Emin olun ki sizi hayrınıza olur.
  • 19-11-2020, 16:30:44
    #57
    Vay anasına... Ne dertler var yer yüzünde...
  • 19-11-2020, 16:34:48
    #58
    herkes tepki göstermiş haklılar aslında ama ben yazayım artık kapatın konuyu bence.
    suç işlemiş olmak için sahte belgeyi illa resmi kuruma vermeniz gerekmez. karşı tarafa göstermeniz bile yeterli (şikayet ederse başınız ciddi anlamda ağrır)
    ayrıca kafa topu nedir allah aşkına
  • 19-11-2020, 16:58:23
    #59
    İşte görüyorsunuz. Böyleleri yüzünden memleketin hakimi savcısı nelerle uğraşıyor. Aklı sıra arkadaş sahte dilekçe yazacak, ortalık karışacak, kavga çıkacak. Sonra mahkemelik olacaklar. İncir çekirdeğini doldurmayan sebepten dolayı yargılanmayı bekleyen insanlar böylelerinin işsizlikten kendine eğlence malzemesi araması yüzünden mahkemeye çıkmak için gün sayacak. Çoğu kişi demiş yaşın 15-16 diye de bence bunun yaşla alakası yok. 10 yaşında zehir gibi bebeler var 50'likleri tek soruda devirecek.
  • 19-11-2020, 17:02:42
    #60
    Nolur kapatmayın okulları... Forum pandemi başından beri kafayı yedi