Karakola gidip mahkemeye vericem (!)
59
●2.842
- 19-11-2020, 16:34:48herkes tepki göstermiş haklılar aslında ama ben yazayım artık kapatın konuyu bence.
suç işlemiş olmak için sahte belgeyi illa resmi kuruma vermeniz gerekmez. karşı tarafa göstermeniz bile yeterli (şikayet ederse başınız ciddi anlamda ağrır)
ayrıca kafa topu nedir allah aşkına
- 19-11-2020, 16:58:23İşte görüyorsunuz. Böyleleri yüzünden memleketin hakimi savcısı nelerle uğraşıyor. Aklı sıra arkadaş sahte dilekçe yazacak, ortalık karışacak, kavga çıkacak. Sonra mahkemelik olacaklar. İncir çekirdeğini doldurmayan sebepten dolayı yargılanmayı bekleyen insanlar böylelerinin işsizlikten kendine eğlence malzemesi araması yüzünden mahkemeye çıkmak için gün sayacak. Çoğu kişi demiş yaşın 15-16 diye de bence bunun yaşla alakası yok. 10 yaşında zehir gibi bebeler var 50'likleri tek soruda devirecek.