herkes tepki göstermiş haklılar aslında ama ben yazayım artık kapatın konuyu bence.
suç işlemiş olmak için sahte belgeyi illa resmi kuruma vermeniz gerekmez. karşı tarafa göstermeniz bile yeterli (şikayet ederse başınız ciddi anlamda ağrır)
ayrıca kafa topu nedir allah aşkına